lördag, juli 06, 2013

Bröllopsyra

Äntligen ett bröllop där jag känner bröllopsparet!
Inte bara min pojkväns kompisar... 
MIN KOMPIS!

Hade lite problem med klänning bara... Kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle vara så svårt att hitta en klänning i vår stad med relativt många klädbutiker. 
Blev sist och slutligen en klänning från H & M som ändå skulle sys in. Tänkte inte att det heller skulle bli svårfixat! 
HUR MÅNGA FINNS DET SOM GÖR SYARBETEN i Österbotten då?? 
Well, well, inte så många och de flesta ville på semester och ville inte ha fler arbeten...
Att sy in lite axlar för en kort kvinna som jag fick kosta lika mycket som hela freakin klänningen! :)

Vigseln är oförglömlig! Ett fint ståtligt par som gav kärleksfulla blickar till varandra när de kände att nu måste jag få säga något till dej. FIN, vacker sång av brudens och min vän! 
Prästens val av fel bön vid välsignelse av ringarna är oförglömlig och hennes val av tal som mest skulle vägleda paret till gud i kriser...

Minnen, minnen! Kul och framförallt SKÖN möhippa vi ordnade i form av chokladprovning, hot stone massage, picnic på stranden med marshaller och en avslutning genom att bara sitta och prata på bryggan vid hamnen tills solen nästan gick ner.



Chokladprovning, resulterade i en bedövad tunga och en överdos av endorfiner som var KUL! 














Skrattade så ögonen tårades...

1 kommentar:

Här syns det senaste smarttipsen jag har samlat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...