fredag, augusti 02, 2013

Mina egna favoritappar

Dropbox, sparar mina dokument som innehåller sådant som jag vill nå lite nu som då

Feedly, importerar från mina favoritsidor, läser nu som då, har kategorier som: Barn & förälder, Vardagsbloggar, Nyheter, Teknologi,

Pinterest, samlar häftiga och kreativa ideér i form av mappar fulla med foton

OneNote, fungerar som en liten bok som jag kan göra olika mappar i med olika kapitel, nås från både datorn och telefonen, Microsoft produkt, Office. Mina mappar: Presenter, Huset, Köpa från butiken...

Pirkka

Foodie.fm

PicsArt

Pocket

Tango

TED

Spotify

yr.no

FMI väder

Sleepbot

Duolingo

Drippler

WhatsApp

IKEA

IMDB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här syns det senaste smarttipsen jag har samlat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...