söndag, februari 26, 2012

Sportlovet är väl till för att vila?


Nå, kunde ju inte börja bättre! :)

Jag och Adnan har influensan som aldrig trodde att vi skulle få denna vinter, men den minsann hitta nog fram på torsdagskvällen före sportlovet!
Den andra pojken i huset, 10 år fick då istället magsjuka på fredagkväll!
Sjuka var jag och Adnan hela veckan! På måndagen efter sportlovet var vi t.o.m hemma!

Men sini, allt är som det skall vara! Då sambons sportlov tar slut inkommande tisdag är vi nog alla full av energi och beredd att hoppa iväg vart som helst i Finland! :)

Lite att jag blev nyfiken då vi nu alla sitter som fångarna på alcatros… finns små kids som verkligen kan åka slalom & snowboard!! Om inget annat skulle det ju vara skitkul en stund! Inte förväntar jag mig att Adnan skall kunna åka, men om några år är han ju helt klart med i backen han också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här syns det senaste smarttipsen jag har samlat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...