lördag, februari 18, 2012

Svanstein - slalom


Igår starta resan kl. 6 mot Svanstein! Kunde inte somna i bussen för att filmen Zodiac kom! Fint läskig film, sedan blev de Snowrollers! Resan tog oss 12 för att vi stannade på citymarket, alko, systembolaget, snusgrosisten. Många önskemål! Då vi kom fram åt vi, spana in vår barack som kändes som Svergiebåt, bädda sängar, mixed bastu. Jag och 2 av de jag bor med hoppa i snowboardskorna och klätra upp i backen för att uppleva första åket! Grymt djup snö, inte en enda pistad backe! Morgonen på fredag, sjukt vackert väder, morgonmål med bacon! I backen till 10-17, paus i baracken. Ut i backen å då blev de snowboard. Kolmörkt i liften upp!
Galet bra svartbackar!! Det roligaste jag varit med om, där tog jag fotot! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här syns det senaste smarttipsen jag har samlat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...